Przygotowanie sprzętu do pracy

Przygotowanie sprzętu do pracy

etap zadanie szczegóły
przed uruchomieniem
pierwsza kontrola jakości (wizualna) komputery zamawiane w Kanardi zawsze (chyba, że klient życzy sobie inaczej) są sprawdzane pod kątem jakości wykonania przed wydaniem dla klienta. Kontrola zakłada sprawdzenie obudowy pod kątem zarysowań, wgnieceń i innych uszkodzeń. To samo tyczy się matrycy, działania przycisków klawiatury (poprawności ich skoku) i innych
pierwsze uruchomienie
konfiguracja BIOS – aktualizacja firmware
– dopasowanie ustawień do konfiguracji konkretnego modelu, np. inny profil pamięci RAM, uwzględniający ich taktowanie
– konfiguracja RAID (jeśli potrzebna)
– wyłączenie opcji potencjalnie uciążliwych dla użytkownika, np. power on lid open
druga kontrola jakości – ocena poziomu hałasu systemu chłodzenia (czy akceptowalny dla użytkownika i adekwatny do obciążenia)
– sprawdzenie temperatury CPU
– test pamięci RAM (memtest)
instalacja systemu operacyjnego – zawsze czyste, bez oprogramowania typu bloatware
– konsumenckie
– biznesowe (typu pro)
– serwerowe
– również Linux (z ręcznym partycjonowaniem) i macOS
konfiguracja
aktualizacja systemu operacyjnego – zgodnie z życzeniem użytkownika; według adekwatnego kanału (wolny, oficjalny, beta itd.)
instalacja sterowników – bez bloatware
formatowanie dysków
instalacja oprogramowania – według konkretnego życzenia klienta
– aktywacja licencji (w tym telefoniczna, jeśli niezbędna)
– w tym możliwość domyślnej instalacji rekomendowanego oprogramowania
– weryfikacja licencjonowania pod kątem użycia (legalności) względem planowanych zastosowań
konfiguracja oprogramowania – logowanie do aplikacji
– ustawianie programów domyślnych
przywracanie danych – z kopii zapasowej
– z chmury
– z innych urządzeń
– z dysków zewnętrznych
odtwarzanie z kopii zapasowej np. TimeMachine
testy wydajnościowe, benchmark
typu 3D Mark – wielokrotne, zapętlone
typu OCCT – sprawdzenie parametrów układu chłodzenia i wydajności procesora
wielokrotne pomiary temperatury
pomiar poboru prądu
trzecia kontrola jakości – sprawdzenie czy wyniki porównywalne z podobnymi maszynami i spełniające oczekiwania oraz czy adekwatne do zastosowania maszyny
wydanie dla klienta
czyszczenie śladów konfiguracji dla zmaksymalizowania odczuć klienta podczas pierwszego uruchomienia
czyszczenie obudowy i matrycy
dowóz maszyny typu desktop są dowożone osobiście na terenie Wrocławia
wysyłka zastosowanie najwyższej jakości wypełniaczy i elementów zabezpieczających przesyłki
po zakupie
wsparcie zdalne 60 minut darmowego wsparcia zdalnego dla zakupionych urządzeń, np. TeamViewer, porada telefoniczna – wciągu 30 dni od daty zakupu
Ikona: strzałka
Skontaktuj się z nami!